Sådan fungere klubben

Klubbens ledelse varetages af Præsidiet, som består af 5 klubmedlemmer. Hvert år vælges 2 nye medlemmer til Præsidiet, som således via de 3 fortsættende medlemmer bevarer sin kontinuitet.

Præsidiet afholder møde ca. 1 gang månedlig og varetager følgende opgaver:

Præsidenten
Varetager klubbens overordnede daglige ledelse. Præsidenten leder præsidiemøderne. Præsidenten har kontakten til udvalgsformændene og repræsenterer klubben udadtil.
Nedsætter af alle faste udvalg sker på et internt møde, og foregår gennem en fælles drøftelse med alle klubbens medlemmer. Præsidenten er altid i Medlemsudvalget.

Vicepræsidenten
Er stedfortræder for præsidenten - og er formand for Programudvalget, som udarbejder klubbens program for det kommende klubår.

Past præsident 
Sørger for kontinuitet i klubben, og varetager ad hoc opgaver når der er behov for det

Sekretæren
Fører klubbens korrespondance og refererer fra alle klubmøder og præsidiemøder. - Derudover har sekretæren en lang række opgaver af administrativ art.

Skatmesteren
Fører specificeret drifts- aktivitets- og statusregnskab, opkræver kontingent.